Joined face Networking Serios

Poate ati observat ca, incepand de saptamana trecuta, Joined va intampina cu un alt home-page, mai grafic, mai glossy si mai ales strategic.

Poti sa scoti pe piata un produs genial, care chiar sa isi merite titulatura prin atributele sale. Esti convins ca ceea ce ai creat este cu adevarat performant si ca va oferi o valoare adaugata utilizatorilor…

Numai ca cei carora te adresezi nu stiu asta inca si nu o vor afla decat dupa ce il vor fi testat. Si pentru ca nu suntem in industria FMCG, unde multe pot fi demonstrate printr-o mostra, pentru noi (cealalta parte a baricadei) este vital sa avem o comunicare care sa: pozitioneze, individualizeze, diferentieze, instige la actiune.

In linii mari cam asta este si povestea din spatele schimbarii de pe prima pagina a lui Joined.

In ce a constat totul? +/- 2 saptamani de facut, desfacut si refacut Brand Positioning Statement-ul Joined, formularea unui Unique Selling Proposition, dezvoltarea mesajului textual si a conceptului grafic.

Ce am obtinut? O interfata reusita si mult mai dinamica vizual decat anterioara si un pas important in pozitionarea lui Joined ca produs de networking serios.

Ce am optinut 2? Feedback-ul utilizatorilor ne-a facut sa zambim multumiti.

Dati-i o privire lui Joined daca nu ati facut-o deja - noi va asteptam in continuare parerile si sugestiile.

Leave a Comment

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.